Przejdź do głównej treści Przejdź do wyszukiwarki
Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Sulikowie

Nabór na stanowisko ds. świadczeń i administracji

Utworzono dnia 10.01.2023

Sulików, dnia 03.01.2023 r .

 

 DYREKTOR GMINNEGO OŚRODKA POMOCY SPOŁECZNEJ W SULIKOWIE 

 poszukuje kandydata/kandydatki na stanowisko urzędnicze:

ds. świadczeń i administracji

 w Gminnym Ośrodku Pomocy Społecznej w Sulikowie

Forma zatrudnienia: umowa o pracę

Wymiar zatrudnienia: pełny etat

Przewidywany termin zatrudnienia: luty 2023 r.

 

  1. Do konkursu może przystąpić osoba, która spełnia następujące wymagania:

 

1.Wymagania niezbędne:

  • posiadanie obywatelstwa polskiego,
  • posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych,
  • korzystanie w pełni z praw publicznych,
  • posiadanie co najmniej wykształcenia średniego,
  • brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  • nieposzlakowana opinia,
  • umiejętność biegłej obsługi komputera, w tym pakietów biurowych oraz poczty elektronicznej,
  • stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku urzędniczym.

 

 

2. Wymagania dodatkowe związane ze stanowiskiem pracy:

  • preferowane wykształcenie wyższe,
  • samodzielność, sumienność, dyspozycyjność, komunikatywność, wysoka kultura osobista, zdyscyplinowanie, odporność na stres, umiejętność pracy pod presją czasu,
  • odpowiedzialność, własna inicjatywa oraz bardzo dobra organizacja pracy,
  • biegła obsługa komputera w zakresie edytorów tekstu i arkuszy kalkulacyjnych,
  • umiejętność pracy w zespole oraz budowania prawidłowych relacji ze współpracownikami,
  • gotowość do podnoszenia kwalifikacji zawodowych,
  • doświadczenie w pracy biurowej,
  • umiejętność interpretacji przepisów prawnych,
  • mile widziana znajomość zagadnień związanych z przepisami: ustawy Kodeks postępowania administracyjnego, ustawy o świadczeniach rodzinnych, ustawy o pomocy osobom uprawnionym do alimentów, ustawy o ustaleniu i wypłacie zasiłków dla opiekunów, ustawy o pomocy państwa w wychowywaniu dzieci w zakresie koordynacji systemów zabezpieczenia społecznego, ustawy o wspieraniu kobiet w ciąży i rodzin „Za życiem”, ustawy o pracownikach samorządowych, rozporządzenia PE i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych ustawy  o ochronie danych osobowych, ustawy o samorządzie gminnym oraz zasad funkcjonowania samorządu gminnego,

 

II.  Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

  • obsługa interesantów, udzielanie kompleksowych informacji na temat pozyskania świadczeń realizowanych przez dział świadczeń  rodzinnych i alimentacyjnych tutejszego ośrodka;
  • organizowanie i koordynowanie pracy kancelaryjno-biurowej działu świadczeń, w tym tworzenie rejestrów, bieżąca aktualizacja wykazów, informacji o pracy działu        i realizowanych świadczeniach oraz obsługa połączeń telefonicznych;
  • obsługa oprogramowań stosowanych w dziale;
  • udzielanie informacji o trybie postępowania w sprawach dotyczących uprawnień do świadczeń realizowanych przez dział;
  • sporządzanie zaświadczeń;
  • przygotowywanie projektów decyzji administracyjnych w sprawach świadczeń;
  • pomoc przy sporządzaniu list wypłacanych świadczeń;
  • pomoc przy sporządzaniu analiz i sprawozdawczości;
  • wsparcie pracownika działu świadczeń w prowadzeniu postępowania w zakresie nienależnie pobranych świadczeń;
  • prowadzenie spraw w zakresie koordynacji systemów zabezpieczenia społecznego;
  • organizowanie pracy na stanowisku pracy w sposób zapewniający  kompetentną i sprawną obsługę interesantów;
  • współpraca z organami administracji publicznej w zakresie prowadzonych postępowań administracyjnych;
  • współpraca  z innymi instytucjami i pracownikami oraz udzielanie fachowej pomocy;
  • współpraca z komórkami organizacyjnymi jednostki, w tym z  działem finansowym;
  • przyjmowanie, opisywanie i przygotowanie dokumentów do księgowania;
  • wsparcie zespołu księgowości we wszystkich pozostałych zadaniach;
  • przygotowywanie określonych, ocen, analiz, informacji i sprawozdań według potrzeb pracodawcy;
  • samokontrola formalna, merytoryczna i rachunkowa załatwianych spraw i realizowanych zadań.

 

1. Warunki pracy na stanowisku:

  • zatrudnienie w pełnym wymiarze czasu pracy,
  • praca w równoważnym systemie czasu pracy, przeciętnie 40 godzin tygodniowo, w przeciętnie 5 dniowym tygodniu pracy, w 3 miesięcznym okresie rozliczeniowym,
  • zatrudnienie po raz pierwszy następuje na czas określony nie dłuższy niż 6 miesięcy, w ramach którego pracownik odbywa służbę przygotowawczą, zakończoną egzaminem,
  • osoba ubiegająca się o przyjęcie na stanowisko podlega obowiązkowym badaniom lekarskim,
  • miejsce pracy – Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Sulikowie, ul. Pocztowa 7a.

 

III. Wymagane dokumenty i oświadczenia:

 

 1.Dokumenty:

  • kwestionariusz osobowy (do pobrania na stronie Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Sulikowie),
  • list motywacyjny- odręcznie podpisany,
  • życiorys (CV)- odręcznie podpisany,
  • kserokopia dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie,
  • kserokopia dokumentów potwierdzających staż pracy (świadectwa pracy lub zaświadczenia  o zatrudnieniu),
  • kserokopia innych dodatkowych dokumentów o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach.

2. Oświadczenia

  • oświadczenie kandydata, iż nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  •  oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji,
  • oświadczenie kandydata o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych.

 

Wymagane dokumenty: list motywacyjny, szczegółowe CV (z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej) powinny być opatrzone klauzulą: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z art. 6 ust. 1 lit a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27.04.2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych  w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), ustawą z dnia 10 maja 2018 r.   o ochronie danych osobowych (Dz. U. 2019, poz. 1781).”

 

Miejsce i termin składania dokumentów

Dokumenty należy złożyć w terminie do dnia 23.01.2023r.  do godz. 14.00 w pok. 2 w zamkniętej kopercie z dopiskiem „Nabór na stanowisko urzędnicze ds. świadczeń i administracji” lub przesłać na adres: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej ul. Pocztowa 7a, 59-975 Sulików.

W przypadku przesyłania dokumentów za datę wpływu uznaje się datę wpływu do Ośrodka. Dokumenty aplikacyjne nie objęte ogłoszeniem lub złożone po terminie nie będą rozpatrywane.

 

Informacje dodatkowe:

  • Dokumenty składane w formie kserokopii winny być opatrzone klauzulą „za zgodność z oryginałem” i własnoręcznym podpisem kandydata,
  • Kserokopie dokumentów złożone przez kandydata, który w wyniku przeprowadzonego naboru został zatrudniony na stanowisku urzędniczym zostaną dołączone do jego akt osobowych;
  • W miesiącu poprzedzającym datę publikacji ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w GOPS w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej      i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych jest niższy niż 6%,
  • szczegółowych informacji udziela Zastępca Dyrektora Ośrodka tel. 75 7787330.

 

I etap naboru  – wstępna  rekrutacja  kandydatów.

  • Analiza złożonych dokumentów aplikacyjnych wymienionych w pkt III. 1 i 2 ogłoszenia o naborze,
  • Kandydaci spełniający wymagania zawarte w ogłoszeniu o naborze zostaną powiadomieni indywidualnie o terminie kolejnego etapu naboru,

 

II etap naboru – rekrutacja   końcowa  kandydatów.

  • Test kwalifikacyjny lub /i rozmowa kwalifikacyjna podczas, której sprawdzona będzie wiedza  kandydatów  na temat aktów prawnych: znajomość przepisów ustawy Kodeks postępowania administracyjnego, ustawy o świadczeniach rodzinnych, ustawy o pomocy osobom uprawnionym do alimentów, ustawy  o ustaleniu i wypłacie zasiłków dla opiekunów, ustawy o pomocy państwa w wychowywaniu dzieci, ustawy o wspieraniu kobiet w ciąży i rodzin „Za życiem”, ustawy o pracownikach samorządowych, rozporządzenia PE Rady (UE) w sprawie ochrony danych osobowych, ustawy o samorządzie gminnym 
  • Dokumenty złożone przez kandydata, który w wyniku przeprowadzonego naboru został zatrudniony na stanowisku urzędniczym zostaną dołączone do jego akt osobowych.
  • Dyrektor GOPS w Sulikowie zastrzega sobie prawo odwołania naboru bez podania przyczyny.
  • Kandydat wyłoniony w drodze naboru, przed zawarciem umowy o pracę, zobowiązany jest przedłożyć aktualne zaświadczenie o niekaralności oraz zaświadczenie lekarskie, potwierdzające brak przeciwwskazań zdrowotnych – zdolność do wykonywania pracy na danym stanowisku pracy.
  • Wszystkie dokumenty należy składać w języku polskim.

 

z up. Dyrektora Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Sulikowie

 (-) Ewa Brodziak

ZAŁĄCZNIKI:

Załącznik

Utworzono dnia 10.01.2023, 14:19

Załącznik

Utworzono dnia 10.01.2023, 14:19

Załącznik

Utworzono dnia 10.01.2023, 14:19

Zegar

Kalendarium

Maj 2024
Pon Wt Śr Czw Pt Sb Nie
29 30 1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31 1 2

Imieniny